onsdag 6 februari 2008

Numera ägare av Cookie Cutter alfabet

Igår dök min vinst på en ebay auktion ner i brevlådan, ett Cookie Cutter alfabet och närmare bestämt Lemonade. Jag kände att jag behövde ett lite mindre alfabet också eftersom jag skapar så mycket i 8*8. Efter LR mötet ikväll tänkte jag minsann foama dem och kanske även scrappa lite. Det blev lite mindre av det helt plötsligt när skolan började och det blev minst 40 timmars plugg i veckan igen :P Men jag tar igen det.

Som bekant är så kom jag inte med i Scrapaddicteds DT, men jag ger inte upp för det! Jag VILL ingå i ett DT och nån gång ska jag väl hitta nåt som passar mig, eller där de anser att min stil passar. Här är iaf en layout jag skickade in till SA som man skulle snabbscrappa. Den har inte ens nån titel utan fick helt enkelt bara bli väldigt enkel. Jag tycker den är lite tråkig men min kära pojk tyckte mycket om den..Hmm, vadå olika stil? *ler* Nu ska jag dra vidare, har lite att göra idag.

4 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jag gillar den också! Jättefint att du plockat upp färgerna från fotot i blommorna! Gillar texten runt cirkeln också! Kramen!

Anonym sa...

Jag tycker då att den är fin, jag hade INTE lyckats få till det så bra under tidspress.
Så tycker jag faktiskt att många gånger är en Rubrik överflödig...
Tack så mycket för din värmande kommentar hos Skaparlusten...
Det är ju nervöst som attans nu när första uppdraget är gjort o publicerat..
Jag är säker på att du snart hittar ditt team, fortsätt jobba så ska du se att du lyckas!!
Kram Anna

Snurklan sa...

Vilken snygg LO... och att du gjort den så snabbt imponerar mig :D jag är värdelös på att scrappa snabbt.

Marie sa...

jag tycker också att den var jättefin!