fredag 8 februari 2008

Efter en badanka skiss :)

Var inne på badankas blogg igår och såg en skiss som jag föll för och bara måååste scrappa, så det gjorde jag också. Har länge velat scrappa iaf nåt kort från när jag är liten och kunde dessutom göra även det. Så det känns ju rätt så bra. Brukar dessutom inte arbeta på det här sättet alls annars och har lite dille när det gäller att fylla hela sidan med papper. Nu blev det tomma ytor, och det kändes konstigt, men ändå bra :)

Inköpslista inför någon gång i framtiden:
1. Månadspaket (ex. youscraptoo)
2. Dekorationer av olika slag
3. Allt möjligt fint att scrappa med
4. Dies (äger fortfarande inte en enda)
5. Pärlplattepärlor
6. Och allt vad man ni vill ha!

Jag har märkt att jag vart ganska dålig på att skicka RAK den senaste tiden och skäms för det, men vad ska jag skicka? Äger knappt några grejer så att jag själv har att scrappa med, eller så är det jättefula grejer som jag helt enkelt skäms över och inte vågar ge bort utan bara vill slänga :P

8 kommentarer:

Joanna sa...

Åh! Skitsnyggt!!! :-D

Lisbet sa...

Så vackert....härliga färger..

MissMian sa...

Supersnygg!!!

Anonym sa...

Vilken underbar Layout!!!
Vad är de för pärlplattor du vill ha??? Kanske kan hjälpa dig med den biten =) Hör av dig så får vi se va vi kan fixa till =P

Lilo sa...

Verkligen en fin och gullig layout!!! Kul att få se den!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Den är kalasfin! Känns fräsch! Kul att du scrappat lite efter skisser! Ha det gott!

Cattis sa...

Jättefin tolkning av skissen! Härliga färger! =)


http://kathis.blogg.se/

MissBFashion sa...

Your job in scrap is beautiful!!!
Sara.