lördag 26 januari 2008

Scrapjunta idag!

Idag har jag varit iväg på scrapjunta minsann och träffat massa nytt folk. Hade det så otroligt trevligt och njöt verkligen av mina timmar där. Lyckades få två layouter och ett kort skapat. Hämtade ut ett härligt pappers -och dekorationspaket som jag vann på Scrapaddicted här om veckan och skapade lite utifrån det. Här kan ni se resultatet på en av layouterna jag gjorde. Det här är nog lite sådant som jag inte skulle välja att köpa i vanliga fall och just därför var det riktigt roligt att scrappa med papprena, eftersom det blev en liten extra utmaning.

Igår fick jag dessutom hem ett paket från Reasonable Ribbon i lila, en färg jag inte heller scrappar i, så jag utmanade mig själv att använda nåt band från det paketet, och hur det blev ser ni ju här. Det är faktiskt riktigt roligt att skapa med sådant som man inte själv skulle välja ut då det blir en lite större utmaning och man måste tänka lite nytt.

4 kommentarer:

Asksvart sa...

Tack för idag! Var mycket trevligt.
Och din LO med violerna blev ju JÄTTE fin. =)

Anonym sa...

Kikade bara in en liten sväng! ;) Va kul att se de grejer du gjort idag och tidigare, jättefina!
Ha det gott o pyssla på! :)

Anonym sa...

Vad mycket fint du har scrappat. Ha en fortsatt trevlig söndag.

Lisbet sa...

Du har verkligen scrappat fina saker...jag tittar in från allt om scrap.