måndag 7 januari 2008

En ny layout igen :)

Nu tänkte jag försöka muntra upp mig själv med att skriva lite blogg eftersom jag precis fått veta om att jag inte kommer få ett av mina betyg som jag väntat på i ett år nu på grund av missförstånd mellan två av mina lärare. Förlåt, nu har jag klagat färdigt och tänkte visa en layout jag gjorde här om kvällen. Här kommer den, och den handlar om min första tid när jag bodde i USA och hur tungt det var där. Sånt är också viktigt att dokumentera tycker jag, minnen är alltid minnen även om de kan vara tråkiga minnen också.

6 kommentarer:

Julia sa...

Ooo den är jättesnygg Linda och vilken fint foto på dig! Du verkar ha hittat din stil nu :)

Örnen sa...

Snygg!
Är avis på din snygga handstil...

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kanonfint foto och lo! Väldigt snygg journaling och färger!

Anonym sa...

Skitsnyggt kort!
Visst är det bra att "doka"
även jobbiga minnen !

Anonym sa...

Den blev jättefin. Det är verkligen ok att dokumentera tråkiga minnen också. Tursamt nog brukar de roliga minnena ta överhand.

Anonym sa...

Utbytes år eller AU-pair, eller vad?
Jättefin LO och jättevackert foto på dig!