fredag 4 januari 2008

DT-tävling hos Skaparlusten

Jag hittade en DT-tävling och en affär som jag genast föll för och blev jättesugen på och bestämde mig för att jag skulle knåpa ihop lite alster till. Hoppas innerligt att jag har iaf en liten chans, för Ilona verkar hur trevlig som helst och det skulle vara härligt att få chansen att få skapa med de härliga saker hon har i sin shop! I alla fall, eftersom mina alster ligger ute på Skaparlustens blogg så antar jag att det är ok för mig att lägga ut dem här. Den första av dessa är jag faktiskt väldigt nöjd med och papprena jag använt är min födelsedagspresent :)

Min pojkvän är i fjällen och vi har inte träffats på typ två och en halv vecka, så därför scrappade jag och skrev om hur otroligt mycket jag älskar honom och att det för varje dag känns alltmer rätt tillsammans med honom. LO nummer två är bara en enkel lite romantisk layout. Båda dessa är resultatet av inspirationen på det härliga kortet som vi skulle använda oss av.

Igår scrappade jag en layout till Scrapbooking m.ms skiss i maj/juni numret. Håll tummarna för att de vill ha med mig. Den blev också helt ok efter lite pill. Kanske börjar jag hitta min stil lite mer nu i alla fall? Har varit så missnöjd så länge, men det börjar släppa och jag vågar skapa lite mer nu, känns kanon!

6 kommentarer:

Marie sa...

jag tror absolut att du hittat din stil, för wow vilka läckra sidor du har gjort! Håller tummarna för dig för uppdraget du söker.
Tack för kommentaren i min blog, kul att du kikar in i min blogg då och då, det blev jag glad av att höra!

Anonym sa...

Wow! Dom var jättefina! Hoppas det går bra för dig i DT-grejandet! Den översta var verkligen wow!!
Kepp up the good work! =) /KarinS

Therese sa...

hej! tack för den gulliga kommentaren i min blogg:D Jag gillar verkligen dina alster också (speciellt "du+jag") och önskar dig verkligen lycka till! Men som du sa - inte fööör mycket;D
//Therese

Emma sa...

Jättefina sidor du har gjort!! Lycka till på tävlingen! :o)

LottaM sa...

Superfina alster. Lycka till! Har funderat själv på att hinna skicka in till skaparlusten. Får se om jag hinner.

****Lotta****

LottaM sa...

Tack för uppmuntran! Det hade varit jättekul att vara i ett team. Håller med om att Ilona har superfina grejer i shopen. Vi får se om jag hinner med till den 15. Hoppas!

***Lotta***