fredag 21 december 2007

Med tanke på min frånvaro imorgon..

...tänkte jag fylla på med morgondagens pyssel här redan ikväll. Imorrn ska jag jobba från tidig morgon till sen kväll och när jag kommer hem tänker jag mysa tills jag blir tokig så då blir det inget internet eller nån blogg för min del antagligen. Tänk, nu är verkligen julen nära! Om bara tre dagar (eller två beroende på hur man räknar) kommer tomten förhoppningsvis och hälsar på. Jag tror att jag har varit snäll i år, men man vet ju aldrig vad alla andra tror. Ikväll har jag slagit in de sista julklapparna, sen återstår det bara att se hur jag ska få hem allt. Hoppas att nån snäll själ hämtar mig på tågstationen. Men ett problem återstår, det jag har sett i många bloggar den senaste tiden. Stressen är här, kylan är här, pyntet är uppe, lussebullar bakade, men snön och den äkta julstämningen är inte här...*snyft* Men än är det ju som sagt några dagar kvar..


Här är en layout på de som är ingifta i familjen så att säga. Och i och med att de är en del av vår familj nu så är ju en plats i albumet också ganska klar.

Nu tänkte jag gå å sova litegrann men ni får ha det kanoners! Och om vi inte hörs innan dess så GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!!

2 kommentarer:

Erica sa...

Tack för den fina kommentaren på min blogg! LO´n är jättefin, gillar det rosa! Älskar rosa! Tyvärr scrappar jag sällan i rosa då jag har två pojkar själv, men det blir på katten ibland (som är en flicka!).
Ha en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Julkram från mig!!!