torsdag 27 december 2007

En härlig jul eller vad?

Ja, nog har det varit en härlig jul med många fina klappar, besök hos släktingar, skratt och glädje. Så jag har trivts och haft det så härligt så förutom att jag minsann är lite gossugen vid det här laget. Idag kom jag hem med min kära multiskrivare, så efter att jag har vart nere på mellandagsrean och kollat tänkte jag att jag ska sitta heeela kvällen lång och ställa i ordning allt, läsa manual och kanske till och med printa ut ett eller annat kort :) Vad sägs om det? Det låter kul tycker jag! Nu ska jag nog dra mig ner innan det blir för sent. Men först visar jag lite mer layouter, för det finns fortfarande lite kvar.

Den här layouten är gjord efter en av skisserna på Veckans Skiss men skickades aldrig in eftersom att det var en överraskning och jag var rädd att den skulle avslöjas. Är faktiskt rätt nöjd med den :P På bilderna är min (läs vår) låtsassyster och vår farmor och farfar.

Inga kommentarer: