måndag 10 december 2007

Det kommer mera...

Ja, här kommer några flera layouter som jag gjort till albumet i brist på annat. Har nästan ingen som helst tid att scrappa nu, men hoppas att det blir ändring på det efter helgen. Jag har ju lyckats scanna in alla layouter från min syrras album eftersom jag kunde låna pappas scanner och jag måste ju säga att det blir såååå mycket bättre och hoppas nu verkligen att jag har turen att få den multifunktionsskrivare som jag har önskat mig :)

Den här layouten hade jag stooora problem med, men till slut så blev det som det blev. Satte fast några *harkel* rubons och så fick det bli som det blev :) Jag var mest ute efter lite sommarkänsla för att berätta om alla våra semestrar runt om i Sverige.

En lite lekfull layout om mig och min kära syster :) Försökt använda olika tekniker på alla sidor, och såklart olika färger också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den här andas sommar!
superfin!